New Holland T5 Tier 4B-nowy model
Napisane przezdnia  23-03-2016 07:00 23-03-2016 07:00 printer
New Holland T5 Tier 4B-nowy model

New Holland T5 Tier 4B-nowy model

              Seria T5 bardzo szybko znalazła uznanie wśród klientów marki New Holland. Dlatego aby sprostać jeszcze większym wymaganiom postanowiono ją zmodernizować. Zmianie uległy kluczowe elementy i nie tylko.


              To, co przede wszystkim zmieniono w serii T5 to dostosowanie modeli wchodzących w jej skład do normy emisji spalin oznaczonej sygnaturą Tier 4B.

              W skład nowej serii T5 wchodzą łącznie trzy modele. Jest to model T5.100 o mocy 99 KM, T5.110 o mocy 107 KM, a także T5.120 o mocy 117 KM. Ich sercem jest silnik Common Rail F5C o pojemności 3,4 litra. Warto dodać, iż w silnikach zastosowano technologię ECOBlue Compact Hi-eSCR i Low Rate EGR.

              Na uwagę zasługuję również nowo zaprojektowany ładowacz czołowy. Zmiany w tej kwestii dotyczą nowej, szerokiej ramy ze śrubowanymi ramionami i opcjonalnymi prowadnicami bocznymi. Zmodernizowano także joystick, które umożliwiają sterowanie mechaniczne lub elektrohydrauliczne, posiadające zintegrowane przełączanie skrzyni biegów. Dzięki temu ułatwione jest sterowanie maszyną oraz zwiększona została wydajność pracy.

              Ponadto ulepszona została funkcjonalność skrzyni biegów Electro Command™. Mowa tu o nowych trybach automatycznego transportu oraz automatycznej pracy na polu. Jeśli chodzi o pracę w transporcie operator nie musi wkładać już tyle wysiłku w sterowanie, ponieważ uproszczony został mechanizm zmiany biegów. Ma to również wpływ na mniejsze zużycie paliwa. Natomiast w przypadku pracy na polu w nowej serii T5 istnieje możliwość optymalizacji wydajności i ekonomii pracy zarówno wału WOM, jak i sprawności uciągu. Dzięki temu zagwarantowany jest tryb automatycznej pracy na polu, który reguluje prędkość obrotową silnika i pracę przekładni.

              Poza tym modernizacja objęła także poprawę komfortu pracy operatora. Na ten fakt wpływa luksusowa kabina VisionView™, która posiada przemyślane i ergonomicznie rozmieszczone elementy sterowania. Do tego dochodzi panoramiczna przednia szyba, zewnętrzne światła robocze LED, a także funkcja ISOBUS klasy II, która usprawnia monitorowanie i kontrolowanie wszystkich modyfikacji za pomocą monitora IntelliView™ III i obsługi z poziomu jednego ekranu. Co więcej, należy dodać, iż modernizacja podwozia pozwoliła na zwiększenie masy brutto maszyny z 7,4 do 8 ton, zaś nowa opcjonalna sztywna oś przednia do wysokich obciążeń pozwala na wyposażenie ciągnika w przednie koła w rozmiarze 28 cali. 

Źródło: New Holland



Przeczytaj również:
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:





Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Ranking
Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)