Nowe ciągniki Steyr Terrus i Case IH Optum CVX
Napisane przezdnia  10-03-2016 07:00 10-03-2016 07:00 printer
Nowe ciągniki Steyr Terrus i Case IH Optum CVX

Nowe ciągniki Steyr Terrus i Case IH Optum CVX

         Marka Steyr proponuje nową serię ciągników Terrus CVT. W jej skład wchodzą dwa modele. Ciągnik z tej serii to najmocniejszy maszyna w historii tej marki.

 


         Seria Terrus CVT to dwa modele, których moc znamionowa wynosi 270 i 300 KM. Jeśli chodzi o techniczne wyposażenie należy powiedzieć, iż ciągnik posiada standardowy tylny WOM o czterech prędkościach, opcjonalny WOM przedni z dwiema prędkościami przełączanymi w kabinie, a także czterozakresową przekładnię bezstopniową CVT z technologią podwójnego sprzęgła. Technologia ta pozwala uzyskać bardzo dobrą przyczepność z ogumieniem tylnym o średnicy 2,15 m.


         Sercem serii Terrus CVT są silniki NEF o pojemności 6,7 l, wyprodukowane przez firmę FPT Industrial. Ponadto posiadają one technologię oczyszczania spalin Hi-eSCR only. To za jej sprawą możliwa jest maksymalna wydajność spalania, a także spełnienie normy emisji Stage IV. Elementy, które charakteryzują serię Terrus CVT to zwrotność, wszechstronność, oraz duża moc w połączeniu z niewielkim zużyciem paliwa.


         Seria Terrus CVT marki Steyr wpisuje się w wizerunek nowej klasy „Premium”. Pod względem rozwiązań technicznych oraz detali ciągniki z tej serii można przyrównać do nowych ciągników Case IH Optum CVX. Mowa tu np. o masywnej misie olejowej, czy technologii pojedynczej turbosprężarki eVGT. Warto dodać, że ciągniki marki Steyr oraz Case IH z klasy „Premium” można doposażyć w dodatkowy pedał, który daje możliwość hamowania silnikiem. Maszyny omawianej klasy posiadają także zaawansowane akcesoria i funkcje. Z powodzeniem można zaliczyć do nich układ kierowniczy z jednostką serwo. Jej zadanie polega na stworzeniu warunków do pracy w trybie reaktywnym. Tryb ten polega na tym, iż skręcone koła po pokonaniu zakrętu powracają do ułożenia na wprost do kierunku jazdy. Kolejnym dodatkiem są czujniki ciśnienia w ogumieniu, które pozwalają kontrolować ciśnienie powietrza kół ciągnika w sposób bezprzewodowy na monitorze AFS. Ciągniki z klasy „Premium” to maszyny o wysokim standardzie, posiadające szeroki wachlarz możliwości i rozwiązań. Za zmiany obecne w tej klasie należy również dodatkowo zapłacić.



Przeczytaj również:
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:





Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Ranking
Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)