Challenger–propozycja ciągników gąsienicowych
Napisane przezdnia  10-02-2016 06:18 10-02-2016 06:18 printer
Challenger–propozycja ciągników gąsienicowych

Challenger–propozycja ciągników gąsienicowych

         Marka Challenger, będąca elementem składowym grupy AGCO to potentat, jeśli chodzi o segment ciągników o podwoziu gąsienicowym. Maszyny te w miarę upływu czasu zwiększają swoje znaczenie na rynku.

 


         Wśród oferty prezentowanej przez markę Challenger, jeśli chodzi o ciągniki o podwoziu gąsienicowym znajdują się cztery serię. Jest to seria MT700E, MT800E, MT800C, a także seria MT700D.

         Seria MT800E jest wśród oferty najsilniejszym projektem. Jej sercem jest dwunastocylindrowy silnik AP168-4 Agco Power, o pojemności 16,8 l. Dostępne moce to 457, 496, 548,  oraz 598 KM. Przy czym model MT875E, za sprawą chwilowego zwiększenia mocy pozwala uzyskać 646 KM.

         Seria MT800C bazuje na silnikach CAT w dwóch wersjach. Jest to C15 z pojemnością 15,2 l, oraz C18 z pojemnością 18,1 l. W tej serii dostępne są moce w postaci 473, 506, 583, a także 609 KM. Skrzynia biegów w postaci powershift oferuj 16 przełożeń w przód i 4 w tył.

         Seria MT700E została wyposażona w siedmiocylindrowy, rzędowy silnik AGCO Power AP98-4, które pojemności wynosi 9,8 l. W serii tej występują trzy modele o mocach 355, 381, oraz 400 KM. Tutaj również dostępna jest skrzynia biegów powershift z 16 przełożeniami w przód i 4 w tył, z opcjonalnymi biegami pełzającymi. Warto dodać, iż seria ta została wyposażona w układ cEGR, oraz w układ SCR (AdBlue).

         Ostatnią z propozycji jest seria MT700D. Dostępne są tutaj modele o mocach 306, 327, a także 350 KM. Za sprawą chwilowego zwiększenia mocy odpowiednio są one rozszerzane do 335, 358 i 382 KM. Sercem tej serii jest również silnik AGCO POWER , o pojemności 8,4 l, generuje on moment obrotowy osiągający poziom 1540 Nm. Warto dodać, iż jednostka napędowa została wyposażona w wtrysk paliwa common rail.

         Prędkość maksymalna ciągników o podwoziu gąsienicowym wynosi 40 km/h, gdzie WOM posiada niezależną prędkość w postaci 1000 obr/min. Producent oferuje podstawowe wyposażenie, które obejmuje układ monitorowania obciążenia układu, oraz cztery szybkozłącza z alternatywą poszerzenia ich do sześciu. Jeśli chodzi o tylny podnośnik warto wiedzieć, że jest on wstanie udźwignąć ciężar ważący od 8000 do 13000 kg.

         Ciągniki z podwoziem gąsienicowym okazują się być coraz bardziej popularniejsze. Marka Challenger przełamuje stereotypy na temat stalowych gąsienic, które na początku ich funkcjonowania były ciężkie, powolne i niekorzystne dla gleby.



Przeczytaj również:
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:





Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Ranking
Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)